Registracija
Prijava
E-mail:
Lozinka
Zaboravili ste lozinku?
E-mail:*
Lozinka*
Ime:*
Prezime:*
Tel/Mob:*
Mjesto:
Adresa:

PRIJAVI SE - VOLONTIRAJ na XCM HERZEGOVINA 2018.!

Biciklistički klub Mostar vas poziva da budete dio najzabavnijeg i najizazovnijeg vikenda na Gorancima ovog ljeta. Ako volite prirodu, sport i avanturu, a uz to želite da upoznate nove ljude sličnih interesa, sve što treba da uradite je da nam se prid

(opširnije)

NAJAVA: Aktivan vikend u cilju promocije Hercegovine

Biciklistički klub Mostar u suradnji sa udrugom „HerzegovinaBike“ i JP "Vjetrenica" organizatori su dva događaja koja će se održati na vikend 16. i 17.6.208. godine

(opširnije)

BK Mostar odličan na Grand Prix Banja Luka i Kozara

Protekli vikend bio je rezerviran za natjecateljski dio BK Mostar, tako su naši vozači sudjelovali na dvije utrke: Grand Prix Banja Luka UCI XCO C2 i Grand Prix Kozara koja se ujedno bodovala za Državno prvenstvo

(opširnije)

Postanite član BK Mostar!

Biciklistički klub Mostar vrši upis novih članova za 2018. sezonu.

(opširnije)
1
2
3
4

Tomazzini bike sa Pinion P1.18 sistemom pogona

Print
Ocjena: 0.00

Danas je na našu Facebook straincu BikeMagazin stigao jedan jako zanimljiv link od kolega iz Portugala "Tomazzini Bikes".  Jako zanimljivim nam se učinio njihov bicikl, a naročito suspenzija, kao i pogon koji ga pokreće, da smo odlučili da istražimo i pokušamo da i vama prezentiramo taj "neobični izum". 

 

Na prvi pogled sasvim običan i lijepog dizajna bicikl, ali kada smo malo bolje pogledali, uvidjeli smo mnogo toga neobičnog na njemu. O samom biciklu i nismo dobili nesto previše detlja, racing bike sa puno noviteta na sebi: točkovi, prednja vilica, pogon...

 

 Točkovi 

 

Bicikl se vozi na 650B točkovima, koji su prošle godine uz 29 inčne točkove postali hit u biciklističkom svijetu. O samim 650B točkovima smo dosta puta pisali i radili recenzije, tako da nema potrebe da se ponavljamo. A vjerujemo da ćemo još puno puta čuti o njima, jer stalno se rade recenzije i usporedbe 29inčnih i 650B točkova.

 

 Prednja vilica 

  

 

Sljedeća stvar koja nam je zapala za oko je prednja vilica. Na našem biciklu je ugrađen AiR FORCE KiLO amortizer sa lockoutom. Njemački izum  vrhunske tehnologije tvrtke "KiLO", koja se od 1995 godine bavi proizvodnjom suspenzija za bicikla. Njihov glavni cilj jeste napraviti inteligentan lagani dizajn bez smanjenja funkcija amrtizera. Njihova Kilo vilica je još jedan evolucijski korak prema savršenom sustavu, lagani i snažni amortizer. Svoj sustav koji ima mnoge prednosti preporučavaju za natjecanja, jer kako kažu, svaki gram može biti razlika između gubitka i pobjede, ali zapravo svi MTB bicikli i sva područja brdskog biciklizma imaju koristi od ovih suspenzija. 

Njihov top model vrhunskih preformansi “Kilo no.1+” za godinu 2013. kojem je za ovu godinu dodatno umanjena težina i ona iznosi 1,098 grama. No ističu, iako joj je težina smanjena, isto tako joj je i povećana sigurnost i poboljšan sam njen rad. Aluminijski model "Air Force Kilo", koji se nalazi na našem biciklu, za ovu godinu, je također izgubio na težini i sada njegova težina iznosi 1,246 grama. Oba dizajna daju druge specifikacije koji pružaju različit standart od njihovih konkurenata.

Najveća prednost "Air Force Kilo" je veći volumen, kako u zraku, tako i u uljnoj komori. Time su joj umanjili pritisak pod teškim opterećenjem. Pravi izbor za natjecatelje i bicikiste, ponuđena je i mogućnost ključanja suspenzije (lockouta).

Suspenzija koristi trapezoidni višestruki link sustav, izrađena je od aluminija, a dostupna je za veličine točkova 26" / 650b / 29", te čak 20" ali na poseban zahtjev. Njena težina je 1,246grama, a sa lockoutom ta brojka je uvećana na 1,306grama. Hod vilice je 90mm, a kompaktibilna je sa V-Brake i Disk kočnicama, dok je veličina disk kočnica ograničena na 180mm.

 

 Pogon 

 

Najzanimljivija stavka na bicklu nam je pogon Pinion P1.18. Također, još jedan njemački proizvod, koji je patentiran 2006 godine. Dva inžinjera u Porsche razvojnom centru za izradu mjenjača i motora Michael Schmitz i Christoph Lermen su nadošla na ideju o ovom revolucionranom biciklističkom prenosu. Kompletan pogonski sustav je u kurblama bicikla, dok se snaga prenosi preko karbonskog remena (bicikl ne koristi lanac) na jedan stražnji zupčanik koji pokreće stražnji kotač. 

P1.18 je izrađen od čelnih zupčanika, koji se sastoje od dvije prijenosne strukture spojenih u seriju te daju 18 brzina. Kompaktan, lagan, izdržljiv i gotovo bez održavanja, pogon je zaštićen u zatvorenom kućištu i centralno integriran u okvir bicikla. 

 

Pinion P1.18 bicikistički prenosnik je konstruiran sa dva paralelna vratila/zupčanika mjenjača, jedan sa tri brzine, a drugi sa 6 brzina. Množenje tih brzina daje stvarni omjer od 18 brzina koji su raspoređeni u idealnom omjeru od 11,5%.  P1.18 na taj način postiže ukupan omjer prenosa od 636% -  što daje bolji omjer nego konvencionalni sustavi brzina. Konvencionalni prenosnici brzina 3x9 i 2x10 se ne pojavljuju u sistemu P1.18.

18 brzina je raspoređeno u nizu, a možete ih prebacivati za jedan ili više stupnjeva, bez brige, u neovisnosti da li se bicikl kotrlja ili se kurble okreću pod naponom. P1.18 zupčanici sa najnovijom tehnologijom izrade pružaju visoku učinkovitost za svaki zupčanik sa minimalnom bukom u pogonu i izravnom, bez gubitka osjećaja u prenosu snage. Optimalna raspodjela težine. Nisko težište i lagan stražnji kotač poboljšava upravljanje, ovjes i dinamiku. Izrazito mala potreba za održavanjem. Prijenos radi u uljnoj kupki (koristeći biorazgradivo ulje) te je dizajnirano za kilometražu od najmanje 60.000 km. Vozite snažno i bez brige. Zapečaćeno kućište štiti mjenjač od prljavštine i oštećenja.

 

 Tehničke karakteristike

 

 

Tekst: Toni Zorić 

Preuzeto sa. BikeMagazin.info

Dodaj komentar