Registracija
Prijava
E-mail:
Lozinka
Zaboravili ste lozinku?
E-mail:*
Lozinka*
Ime:*
Prezime:*
Tel/Mob:*
Mjesto:
Adresa:

Sedma biciklistička karavana prijateljstva Mostar - Vukovar

Biciklistički klub Mostar i Udruga za promociju biciklizma "Hercegovina Bicikl" te više biciklističkih klubova iz BiH i Hrvatske od 28.04. do 02.05. ove godine organiziraju Sedmu međunarodnu biciklističku karavanu prijateljstva Mostar – Vukovar 201

(opširnije)

Subota, 06.04.'19. - Velež/Rujište

BK Mostar poziva sve članove i prijatelje kluba, Subota 06.04.2019 god., na zajedničku Rekreativnu vožnju na Velež/Rujište. Polazak je planiran za 8:00h ispred trgovine Ciklocentar. Dan ranije ćemo na Podveležju rasporediti tri stanice sa vodom na

(opširnije)
1
2

Recenzija: Shimano SLX 2x10 grupacija

Print
Ocjena: 0.00

Kao srednja grupacija u Shimano asortimanu, SLX je napravljen u cilju trajnosti i povoljnije cijene. 2013 grupacija nije umanjivala kvalitete, i tehničke dorade su opet rađene sa ciljem poboljšanja preformansi i vrijednosti.

 
Povećali su izbor s dodatkom širokog omjera prstenova 38/24-zuba na prstenu pogona; stari dupli omjer 38/26T i 40/28T i 42/32/24T trostruki ostaju u proizvodnji također. Lanac (cca.60KM) ide na 10-brzinsku kasetu (cca.125 KM), koja dolazi u tri opcije (11-32T, 11-34T i 11-36T).
 
Testirali smo novi 38/24T omjer s 11-34T kazetom - postavke koje su se pokazale idealnim za trial staze, iako stražnja opcija sa 11-36T će ponuditi veći predah na dugom usponu.
 
Kod šiftera (cca. 150KM) su kraće poluge i imaju oštriji-osjećaj prebacivanja brzina od prethodnih modela, zahvaljujući čvršćim oprugama mjenjača (cca. 65KM prednji i 150KM zadnji mjenjač). Također, uključen je XTR-stil rada, što znači da se mjenjači mogu koristiti s obje postavke pogona 2x10 i 3x10.
 
Stražnji mjenjač sada ima Shadow Plus sustav koji je prvi put viđen na vrhunskim XTR sistemima. Sa time je spriječeno kretanje mehanizma prema naprijed,a samim tim i lanac se drži čvršće na mjestu, te je gotovo u potpunosti spriječeno tzv. klapanje ili lupanje lanca. To je primjetna razlika, a i značajka koju vrijedi imati. Stražnji mjenjač je također kompatibilan s najnovijom Direct Mount ugradnjom.
 
Shimano SLX 2x10 grupacija, zadnji mjenjač
 
Kočnice (cca.430 KM par) su ozbiljno snažne i odlično zaustavljaju čak i sa rotorima od 160mm (cca.45 KM svaki), a također su nam na raspolaganju i veličine rotora 180mm (cca.55KM) i 203mm (cca.65 KM), kao i u Centrelock verzijama. Kratke kočione poluge daju puno bolji osjećaj kod kočenja.
 
Cijeli sustav je malo teži od skuplje XT grupacije, prilično jednako je izdržljiv i radi jednako dobro kao i XT. U stvari, razlika je tako nevjerojatno mala, da dolazimo do zaključka da Shimano sam sebe potkopava, jer je XT grupacija neznatno bolja, a skuplja.
 
Preuzeto: BikeMagazin
 

Dodaj komentar