Registracija
Prijava
E-mail:
Lozinka
Zaboravili ste lozinku?
E-mail:*
Lozinka*
Ime:*
Prezime:*
Tel/Mob:*
Mjesto:
Adresa:

PRIJAVI SE - VOLONTIRAJ na XCM HERZEGOVINA 2018.!

Biciklistički klub Mostar vas poziva da budete dio najzabavnijeg i najizazovnijeg vikenda na Gorancima ovog ljeta. Ako volite prirodu, sport i avanturu, a uz to želite da upoznate nove ljude sličnih interesa, sve što treba da uradite je da nam se prid

(opširnije)

NAJAVA: Aktivan vikend u cilju promocije Hercegovine

Biciklistički klub Mostar u suradnji sa udrugom „HerzegovinaBike“ i JP "Vjetrenica" organizatori su dva događaja koja će se održati na vikend 16. i 17.6.208. godine

(opširnije)

BK Mostar odličan na Grand Prix Banja Luka i Kozara

Protekli vikend bio je rezerviran za natjecateljski dio BK Mostar, tako su naši vozači sudjelovali na dvije utrke: Grand Prix Banja Luka UCI XCO C2 i Grand Prix Kozara koja se ujedno bodovala za Državno prvenstvo

(opširnije)

Postanite član BK Mostar!

Biciklistički klub Mostar vrši upis novih članova za 2018. sezonu.

(opširnije)
1
2
3
4

Mark Cavendishov 2013 Specialized McLaren Venge -prvi pogled

Print
Ocjena: 0.00

Mark Cavendishova promjena iz Team Sky u Omega Pharma - odigrala se nabrzinu, a u 2013 će ga vidjeti ponovo na biciklu koji mu je donio neke od njegovih najvećih pobjeda: Specialized McLaren Venge. Zavirili smo u Cav'-ovu garažu prije nego što počne sa utrkama na njemu.

 
Prvi put je prezentiran na početku 2011. godine, Venge je još uvijek vodeći aero stroj u Specializedovom arsenalu cestovnih bicikla. McLaren verzija se razvijala u Velikoj Britaniji, od strane proizvođača automobila visokih preformansi istoimenog McLarena. 
 
Cavendishov bicikl iz 2013 godine se razlikuje od modela koji je vozio u 2011 po tome što Omega Pharma ima drugačije komponente sponzora u odnosu na njegove tadašnje reprezentacije HTC. Okvir je ostao isti, a sve ostalo je poprilično drugačije. SRAM, Zip i Quarq su zamjenili Shimano, PRO i SRM.
 
Cavendish će se sada morati naviknuti na mehaničke shiftere, ponovo koristi SRAM Red umjesto Shimano Dura-Ace Di2 7970 electroničkih. Isto tako, kočnice, lanac, kazeta i lančanici su također SRAM Red. Umjesto SRM-ovog mjerača snage, sada je tu Quarq-ov, a mjerenje će se očitavati pomoću Garmina. Da li će to biti Garmin Edge 500 ili neka novija generacija Garmin Edge 510 (ili eventualno Edge 810) ostaje nam da vidimo.
 
Zipp 145SL lulica i bar upotpunjuju kokpit
 
Kokpit se sastoji od karbonske lulice Zipp 145SL na koji je montiran kako izgleda Zipp SL bar, iako je teško reći da li je karbonski ili aluminijski. Cavendish će sjediti na Specialized Romin Team sjedalu, i voziti sa Look KeO pedalama.
 
Dodatnu aerodinamiku mu daju Zipp 808 Firecrest karbonski kotači, na koje su montirane Specialized Turbo Tubular Team gume sa jako niskim otporom kotrljanja. Par  Tacx Tao držača bidona kompletiraju paket.
 
Što se tiče ukupne težine bicikla, kada smo ga posljednji put vagali, Cavendishov bicikl je bio iznenađujuće težak, 7.65kg. No, sa  novim i lakšim komponentama, ne bismo se iznenadili da se težina njegovog 2013 McLaren Venge bicikla spustila na 7kg.
 
 
Izvor: BikeRadar

Dodaj komentar