Registracija
Prijava
E-mail:
Lozinka
Zaboravili ste lozinku?
E-mail:*
Lozinka*
Ime:*
Prezime:*
Tel/Mob:*
Mjesto:
Adresa:

Mostar ima Balkanskog prvaka u cestovnom biciklizmu

Proteklog vikenda Trebinje je bilo domaćin Balkanskog Prvenstva u cestovnom biciklizmu na kojem su sudjelovali biciklisti iz 12 zemalja.

(opširnije)

Mostarski biciklisti kroz rad sa najmlađim skupinama obilježili Europski tjedan mobilnosti

Biciklistički klub Mostar u suradnji sa Info centrom Evropske unije u BiH, uz podršku Sportskog Saveza Grada Mostara, a u sklopu programa "Sigurno bicikliranje i hodanje" organizira edukaciju po osnovnim školama.

(opširnije)
1
2

SRAM Red hidraulične disk kočnice

Print
Ocjena: 0.00

Iako SRAM službeno nije najavio nadolazeće "Crvene" hidraulične disk kočnice (Red hydraulic disc brakes) i kočione poluge, znamo da su duboko u razvoju. Uočene su u javnosti na lokalnoj cyclocross utrci u Castle Rock, Colorado - nedaleko od SRAM sjedišta u Colorado Springsu.

 
Dobili smo utisak da ih treba doraditi (pritiskali smo polugu, promatrali, ali nismo imali priliku da ih provozamo i testiramo). No, izgleda kao da će uskoro biti gotove i puštene u distribuciju. SRAM ih nije službeno objavio niti opisao, ali nekoliko pojedinosti se može utvrditi i samo promatranjem.
 
"Trenutno nismo u stanju da pričamo o njima i dajemo izjave, ali trenutno ono što je potrebno jeste da ih moramo izvesti napolje i testirati", rekao je Avidov proizvodni menadžer Paul Kantor.
 
Masivne poluge s okomitim hidrauličnim cilindarima
 
 
Trenutne SRAM Red DoubleTap poluge ne ostavljaju puno prostora unutar tijela za glavu cilindra, tako da su nove hidraulične poluge proširene sprijeda. Nismo bili u mogućnosti da zavirimo unutr njih i pogledamo izbliza kako su unutra sastavljene, ali pretpostavljamo da su cilindri u okomitom položaju na polugama pritiskajući ih odozdo - nešto kao Avid Elixir kočnice za brdska bicikla, kada ih okrenete. 
 
Oblik im je i dalje ostao gotovo identičan trenutnim Red polugama. Ako ništa, trebale bi da daju čvršće držanje i bolju položaj mnogim vozačima.
 
Inače, šifteri izgledaju i daju osjećaj identičan standardnoj Red postavi, a osjećaj je bio pomalo nejasan dok smo se igrali sa njima, ali to je još uvijek prototip. No, ono što je pozitivno jeste da ima je rad dosta kraći i precizniji.
 
Ostale detalje, kao što su maloprodajne cijene, težina, dostupnost, su još nepoznate za sada, ali uskoro očekujemo više informacija najkasnije u travnju 2013.
 
  
  
  
 
 
Izvor: BikeRadar

Dodaj komentar