Registracija
Prijava
E-mail:
Lozinka
Zaboravili ste lozinku?
E-mail:*
Lozinka*
Ime:*
Prezime:*
Tel/Mob:*
Mjesto:
Adresa:

Mostar ima Balkanskog prvaka u cestovnom biciklizmu

Proteklog vikenda Trebinje je bilo domaćin Balkanskog Prvenstva u cestovnom biciklizmu na kojem su sudjelovali biciklisti iz 12 zemalja.

(opširnije)

Mostarski biciklisti kroz rad sa najmlađim skupinama obilježili Europski tjedan mobilnosti

Biciklistički klub Mostar u suradnji sa Info centrom Evropske unije u BiH, uz podršku Sportskog Saveza Grada Mostara, a u sklopu programa "Sigurno bicikliranje i hodanje" organizira edukaciju po osnovnim školama.

(opširnije)
1
2

Specialized Epic Comp Carbon | 29"

Print
Ocjena: 0.00

Jedan od bicikala koji je svojom pojavom uzburkao 29er scenu sada nam dolazi u verziji za 2013-u godinu. Podsjetimo, Epic je serija namijenjena uglavnom natjecateljima koji voze maraton ili XC utrke, a našem testnom timu još uvijek su sjećanja svježa od vožnje prošlogodišnjeg modela i iskustva s fenomenalnim ‘Brain’ sistemom pametne suspenzije. U odnosu na prošlogodišnji model, osim nove boje, karbonski okvir ostao je nepromijenjen, a prva novost koju primjećujemo su Magurine MTS hidraulične kočnice, umjesto dosadašnjih Avid Elixira 7.

Zašto mijenjati momčad koja pobjeđuje? To bi mogao biti razlog zašto je okvir ostao nepromijenjen na modelu za 2013-u. Radi se o izvedbi prednjeg trokuta od karbonskih vlakana tipa 9, dok je zadnji trokut od aluminijske legure sa 142 milimetarskim dropoutom i 12 milimetarskom osovinom. Najzanimljiviji detalj je ipak sistem ‘Brain’ koji regulira rad suspenzije automatski prema zahtjevima staze, na način da posebnim ventilom propušta ulje samo kada udarci dolaze s podloge, a ne s pedala. Tako će suspenzija biti oslobođena utjecaja pedaliranja, a sva snaga vozača iskorištena na okretanje kotača. Osim kočnica, promjene je pretrpila i grupa mjenjača, pa su tako sada ručice Shimano SLX , prednji mjenjač Sram X7, a zadnji XT Shadow plus koji sadrži dodatno kvačilo za tih i miran rad lanca. Već standardno za ovu klasu, tu su konusni head tube i PressFit ležajevi osovine pogona utisnuti u okvir. Tradicionalno, gume su iz vlastite proizvodnje naziva Fast Trak/Fast Trak Control i dimenzija 29x2.0 inča. Za pogon lanca zadužen je Sram S-1250 s aluminijskim kurblama i dva zupčanika. 

Odlična trakcija sukus je nekoliko elemenata na biciklu, a jedan od njih je suspenzija. Tvrd na ravnom, a mekan na neravninama, u mjeri koliko je to u tom trenutku potrebno, rezultat je Brain sistema. Na taj način lagani bicikl ostaje na zemlji i ne poskakuje na preprekama što inače oduzima vozačeve dragocjene sekunde i sigurnost. Lako se stopiti s Epicom i biti brz na stazi kada se bicikl ponaša baš onako kako vozač to očekuje. Precizni ulasci u zavoje i lansiranje iz njih, kao i mirnoća na spustevima rezultat su vrhunski podešenih suspenzija i sklada s okvirom te njegovih 1109 milimetara međuosovinskog razmaka. Sposobnost Epica da bude brz bez obzira na nagib i konfiguraciju terena, krajnji je rezultat svih njegovih tehničkih detalja i naprednih rješenja. Epic je na stazi precizno oruđe namijenjeno probijanju vlastitih sposobnosti, a sada s Magurinim MTS kočnicama čini nam se kao da je za nijansu bolji od prošlogodišnjeg modela. Magura nudi mnogo snage i bolji odziv unatoč rotorima od 160mm na 29 inčnim kotačima.
 
Svaka inačica Epica Comp Carbon 29er je sve bolja. Jednom kad se naviknete na njegove prednosti teško se možete vidjeti na nekom drugom biciklu, a upravo to se dogodilo i našem testnom vozaču. To nam sve govori o vhunskim dosezima Specializedovih inženjera i odlično obavljenom poslu u kreiranju Epica. Vrhunski proizvod ima i ne baš malu cijenu, ali kad ga isprobate novac će pasti u drugi plan. 
 

Veličina testiranog modela je L!

Geometrija

Kut vilice (A) 70.5 °
Međuosovinski razmak (B) 1136 mm
Dužina cijevi sjedala (C) 463 mm
Kut cijevi sjedala (D) 74 °
Efektivna duljina gornje cijevi (E) 615 mm
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F) 448 mm
Udaljenost BB-a od podloge (G) 331 mm

    

  

 

Specifikacije

Okvir Fact 9M Carbon
Prednja vilica Rock Shox Reba RL 29 100mm
Stražnji amortizer Fox/Specialized (MiniBrain)
Kočnice Magura MTS hidr. 160mm
Prednji mjenjač Sram X7
Zadnji mjenjač Shimano XT Shadow Plus 10 brz.
Ručice mjenjača SLX
Pogon SRAM S-1250 XC double
Sjedalo Specialized Phenom Comp
Gume Specialized/ S-Works Fast Track 2.0
Obruči Roval 29
Glavčine (nabe) Specialized Hi-Lo disc

 

Izvor: Biker.hr

Dodaj komentar